Utrechts museum kiest voor Schoonmaakbedrijf Meerwijk

Museum Catharijneconvent Utrecht gaat gebruikmaken van de diensten van Schoonmaakbedrijf Meerwijk. Het aanbestedingstraject werd begeleid door Ester Gubbels (Regioverantwoordelijke) van NIC.

“We hebben voor Meerwijk gekozen om samen een hoogwaardige kwaliteit van facilitaire dienstverlening in een uitermate flexibele omgeving aan te kunnen bieden”, aldus Dick Nieuwenhuis, afdelingshoofd bedrijfsvoering van het museum. “Het is eervol dat het museum voor Meerwijk heeft gekozen”, laat Roel de Jong – commerciëel manager bij Meerwijk – weten. “Het museum is een pareltje dat veel bezoekers verdient. Een schone publiekelijke omgeving in het algemeen en schone vitrines in het bijzonder, geven meerwaarde aan het primaire proces om bezoekers ongestoord te laten genieten van de prachtige kunstverzameling die dit museum te bieden heeft”.

Diep geworteld in het Utrechtse
Als echt Utrechts familiebedrijf is Ed Meerwijk content met een dergelijk instituut als opdrachtgever, dat eveneens diep geworteld is in het Utrechtse. “Het versterkt de klik en de motivatie om er een succes van te maken.” Schoonmaakbedrijf Meerwijk is een zelfstandig bedrijfsonderdeel van de Romaro Schoonmaakgroep. Romaro is een familiebedrijf met ruim 30 jaar ervaring als professioneel dienstverlener in schoonmaakonderhoud, industriële reiniging, specialistische diensten en glas- en gevelreiniging.